Subject: FW: Elektrilevi OÜ teavituskiri seoses kesk- ja madalpinge õhuliini demontaaži ja maakaablisse viimise töödega Kohila-Nõela piirkonnas, Kohila alevik, Kohila vald, Raplamaa. IP7157
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 09:12:54 +0300

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 16, 2025 10:26 PM
To: [email-masked]
Subject: Elektrilevi OÜ teavituskiri seoses kesk- ja madalpinge õhuliini
demontaaži ja maakaablisse viimise töödega Kohila-Nõela piirkonnas, Kohila
alevik, Kohila vald, Raplamaa. IP7157

Teavitus

Lugupeetud kinnistu omanik,

Teavitame Transpordiametile kuuluvatel kinnisasjadel Elektrilevi OÜ-le
kuuluva õhuliini kaitsevööndis teostatavatest demontaaži töödest:

Tallinn-Lelle-Pärnu 27,4-32,5 km 31701:001:0033

11245 Kiisa-Kohila tee 31701:001:2200

Teie kinnistul kavandatud tööd on seotud Kohila-Nõela keskpingevõrgu
parendamise töödega, mille käigus viiakse suurem osa keskpinge õhuliinist
maakaablisse ning maakaabel on võimalusel toodud teemaa kinnistule.
Käesoleva teavituskirja mahtu kuulub olemasoleva Elektrilevi taristu
demontaažist teavitamine projekteerimistööde käigus (vt manuses toodud
jooniseid). Käesolev teavituskiri ei hõlma uute liinide jms seadmete
asukohtade kooskõlastamist. Seda osa tehakse eraldi kooskõlastamisena.

Antud demontaaži tööde mahtu kuulub keskpinge õhuliini ja mastide
demontaaž, Nõela jaotuspunkti demontaaž, Raivo mastalajaama demontaaž.

Nimetatud tööde eesmärk on ka elektrivõrgu töökindluse ning elektri
kvaliteedi parandamine. Ehitaja ülesanne on pärast kaevetöid taastada
pinnase endine olukord ning korrastada ehitusjäljed ning töödest ette
teavitada vähemalt 3 päeva.

Kuna tööd ei laienda olemasoleva õhuliini kaitsevööndit Teie kinnistul
vaid vähendavad, siis on nende teostamise eelduseks kinnistu omaniku
teavitamine. Kui Teil on tööde tegemiseks põhjendatud ettepanekuid (nt
tööde teostamise võimalik aeg) või soovite saada tööde kohta täiendavat
infot, siis palume sellest teada anda.

Manusena on lisatud Kohila-Nõela võrgupiirkonna parandamine kohila alev,
kohila vald, Raplamaa IP7157. IV etapp demontaaži asendiplaanid.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee